dinsdag 14 februari 2012

Het was hier leuk omdat we veel konden doen zoals metselen, schilderen, auto's bekijken enz.
We kregen ook even de tijd om te babbelen aan tafel en er is hier ook een jongetje van onze leeftijd en die zat bij de laatste 8 van junior masterchef. Hij kan beter koken dan mijn papa en mama!
We hebben een handtekening gevraagd en een foto getrokken.
Hij heet Aymeric. We hebben ook een enquĂȘte ingevuld op de computer en we moesten ook oefeningen op algmene kennis maken. Ik en mijn vrienden: Ferre en Arne vonden het eerste redelijk gemakkelijk maar de tweede was redelijk moeilijk ook omdat we maar 1 pagina konden maken. En nu mag ik niet meer verder doen met de groep en zit dit te schrijven omdat ik me niet goed gedroeg, zo nu zijn we bij het heden.

Cas Van Damme van De Muze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten